Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Καλό ταξίδι!
Παρά το γεγονός ότι η βελτίωση των γερμανικών είναι ο αντικειμενικός σκόπος μου, θα ήθελα επίσης να ταξιδέψω στην Ελλάδα για να μάθω καλύτερα τα ελληνικά και να θαυμάσω τα όμορφα τοπία της. Δια του λόγου το αληθές, φέτος το καλοκαίρι σκέφτομαι να πάω διακοπές  την πρώτη Αυγούστου για ένα μήνα στην Ελλάδα, αλλά δεν μπορώ να αποφασίσω σε ποιο μέρος ακριβώς. Ίσως θα έπρεπε να εντοπίσω πρώτα το μέρος σ’ένα χάρτη.
Ούτως ή άλλως προτιμάω να μένω σε κάποιο μέρος κοντά στη θάλασσα, όχι πολύ ζεστό, με καλή αμμουδιά όπου μπορώ να χαλαρώσω ξαπλώνοντας στην άμμο και κάνοντας ηλιοθεραπεία, ενώ κοιτάζω τις βάρκες που πλέουν στον ορίζοντα. Θα ήθελα να κάνω από εκεί εκδρομές  με πλοίο στα νησιά και να επισκεφθώ κάποια αξιοθέατα και αρχαία μνημεία. Εξάλλου το μέρος πρέπει να είναι κοντά σ’ένα βουνό ή δάσος ώστε να μπορώ να πηγαίνω πότε πότε περίπατο.
Από πλευράς ξενοδοχείου, αυτό πρέπει να διαθέτει ένα μεγάλο κήπο με πολλά λουλούδια και το δωμάτιο μου πρέπει να βλέπει στη θάλασσα. Αυτοί είναι δύο βασικοί όροι μιας καλής ξεκουράσης. Εκτός απ’αυτό, συμβάλλει και στην ξεκούραση να κάνουμε γνωριμίες με Έλληνες και να συζητάμε μ’αυτούς ζωηρά επί πολλή ώρα περπατώντας σε μια εντυπωσιακή παραλία.
Προσφάτως παρατήρησα μερικές εικόνες της Κρήτης και το να επισκεφθείς αυτό το νησί προκαλεί το ενδιαφέρον μου. Θα δούμε!
Τελικά, για να ηρεμήσω τους γονείς μου, θα φύγω για διακοπές με κάποιους Γερμανούς φίλους τους οποίους έχω γνωρίσει στο Germersheim. Μακάρι να αισθανθώ περίφημα μετά από το ταξίδι γιατί η διαμονή μου στο Germersheim είναι καταθλιπτική!
(Juan Rojas Garcia)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου