Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

Redewendungen mit dem Wort -Wasser


Εκφράσεις

  • κάνω μια τρύπα στο νερό : αποτυγχάνω
  • βάζω το νερό στ' αυλάκι : οδηγώ μια υπόθεση σε καλό δρόμο
  • χάνω τα νερά μου : βρίσκομαι σε αμηχανία εξαιτίας αλλαγής
  • είμαι ή βρίσκομαι έξω από τα νερά μου : δεν κατέχω το αντικείμενο
  • σαν τα κρύα τα νερά : εξαιρετικής ομορφιάς
  • τον φέρνω στα / με τα νερά μου : προσεταιρίζομαι κάποιον, κάνοντάς τον να συμφωνεί μαζί μου
  • ένα ποτήρι νερό : η στοιχειώδης φροντίδα και περιποίηση σε κάποιον
  • το αίμα νερό δεν γίνεται : οι οικογενειακοί δεσμοί δεν επιτρέπουν έχθρητες
  • έσπασαν τα νερά : άνοιξε ο αμνιακός σάκος και πλησιάζει η ώρα του τοκετού
  • βάζω νερό στο κρασί μου : γίνομαι πιο διαλλακτικός ή λιγότερο απαιτητικός
  • πνίγομαι σε μια κουταλιά νερό : είμαι ανίκανος να αντιμετωπίσω την παραμικρή δυσκολία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου