Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2008

Nominativ und Akkusativ


NOMINATIV (ονομαστική)
αυτός ο
αυτός ο
αυτός ο
αυτός ο
αυτός ο
- ος ο
ξένος κύριος
καινούργιος δάσκαλος
μεγάλος γιατρός
παλιός δίσκος
ακριβός υδραυλικός
- ος - ος
είναι
καλός
κακός
νέος
ακριβός
έξυπνος
- ος
Μου αρέσει
Δεν μου αρέσει
αυτός ο
αυτός ο
αυτός ο
αυτός ο
αυτός ο
- ος ο
ξένος κύριος
καινούργιος δάσκαλος
μεγάλος γιατρός
παλιός δίσκος
ακριβός υδραυλικός
- ος - ος
AKKUSATIV (αιτιατική)
Εγώ
ξέρω
γνωρίζω
μιλάω με
έχω
θέλω
αυτόν τον
αυτόν τον
αυτόν τον
αυτόν τον
αυτόν τον
- ον τον
ξένο κύριο
καινούργιο δάσκαλο
μεγάλο γιατρό
παλιό δίσκο
ακριβό υδραυλικό
- ο - ο

Εγώ
ξέρω
γνωρίζω
μιλάω με
έχω
θέλω
ξέρω
αυτούς τούς
αυτούς τούς
αυτούς τούς
αυτούς τούς
αυτούς τούς
-ους τους
ξένους κυρίους
καινούργιους δασκάλους
μεγάλους γιατρούς
παλιούς δίσκους
ακριβούς υδραυλικούς
- ους - ους
νέους μαθητές
παλιούς φοιτητές
- ους - ες
Εγώ
ξέρω
γνωρίζω
μιλάω με
έχω
θέλω
αυτήν την
αυτήν την
αυτήν την
αυτήν την
αυτήν την
- ην την
ξένη κυρία
καινούργια δασκάλα
μεγάλη φοιτήτρια
παλιά βιβλιοθήκη
ακριβή μουσική
-η/-α -η/-α
Εγώ
ξέρω
γνωρίζω
μιλάω με
έχω
θέλω
αυτές τις
αυτές τις
αυτές τις
αυτές τις
αυτές τις
- ες τις
ξένες κυρίες
καινούργιες δασκάλες
μεγάλες φοιτήτριες
παλιές βιβλιοθήκες
ακριβές μουσικές
- ες - ες
Εγώ
ξέρω
γνωρίζω
θέλω
αυτά τά
- α τα
ξένα παιδιά
καινούργια τραγούδια
μεγάλα βιβλία
- α - α

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου